Zoals altijd een heerlijke ontspannende gezichtsbehandeling. Laura is heel vriendelijke en kundig.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jeannette•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne gezichtsbehandeling bij Instituut Stadhouderslaan. Aardig en deskundig advies, ontspannen sfeer, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik ga zeker terug!
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marthe•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel relaxed en voelde heel vertrouwd
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen