Was mijn eerste keer. Heel goed bevallen. Zeer vriendelijke en goede behandeling
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful experience! Helen was great!
Behandeling door Hèlen•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mevr. Astree•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer aan te bevelen.
Behandeling door Hèlen•Medische pedicure
Marsha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het er gezellig, was met vriendin
die er ook geweest was, voor PMU.
Kom zelf uit Katwijk, dus vond het wel spannend. Maar vond het heel relax.
Heel goeie sfeer. Goede behandeling gehad, ervaren gedaan.