Zag er netjes uit. Vriendelijk dame.
Goede behandeling. Ik ging met mooie verzorgende nagels naar huis.
Behandeling door Erica Khedri•Builder gel manicure
Yvonne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
I have been here for a pedicure and also acrylic nails. The pedicure was so lovely. Very clean and a lot of attention was given to make sure all dry skin was gone. Nails lasted a long time!
Behandeling door Erica Khedri•Gellak pedicure
Megan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima, teennagels zien er weer top uit!!
Behandeling door Erica Khedri•Gellak pedicure
Kim•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kwam binnen en schrok van de hondjes. Die had ze gelijk in de tuin laten spelen. Fijne behandeling.
Behandeling door Erica Khedri•Manicure
Dounia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele mooie en rustgevende salon. Mijn oma heeft het er erg fijn gehad.