De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
75 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Zag er netjes uit. Vriendelijk dame. Goede behandeling. Ik ging met mooie verzorgende nagels naar huis.
I have been here for a pedicure and also acrylic nails. The pedicure was so lovely. Very clean and a lot of attention was given to make sure all dry skin was gone. Nails lasted a long time!
Prima, teennagels zien er weer top uit!!
Ik kwam binnen en schrok van de hondjes. Die had ze gelijk in de tuin laten spelen. Fijne behandeling.
Hele mooie en rustgevende salon. Mijn oma heeft het er erg fijn gehad.
5
1
5
6
7
12
7