Behandeling door Erica Khedri•Wenkbrauwen - threaden
Demi•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt een topsalon. Ik ben onwijs goed geholpen (en ik ben normaal best kritisch). Hele fijne ruimte, sfeer, alles was heel professioneel en hygiënisch. Hele goede ervaring dus, ik kom snel terug :)!
Behandeling door Erica Khedri•
ManicureToon alles…
Nadia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
dit was mijn eerste keer bij Erica ik heb haar ervaren als een warme en vriendelijke dame die echt de tijd voor je neemt. ook erg spraakzaam waardoor je je erg op je gemak voelt.Hopelijk heb ik nu dam eindelijk mijn plekje gevonden tot snel Erica!