Ik ben bij Dilan Al een paar keer geweest voor verschillende behandelingen , en waar ik ook voor heb gekozen het werd met professionaliteit en kundigheid gedaan ! Dank je wel voor de goede zorg !
o.d.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een gezellige afspraak
N.E.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig behandeling de Hifu 9D en wat een lieve leuke behandelaar. Helemaal blij en vrolijk de deur uitgelopen.
K.F.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal tevreden over de behandeling. Heel fijn geholpen door een hele leuke, vriendelijke vrouw. Het.is zeker een aanrader.