Vandaag mijn eerste EMSsculpt behandeling gehad. Ik ben heel goed geholpen door een hele lieve spontane dame. Helaas weet ik haar naam niet meer. Ze vertelde precies hoe de behandeling zou gaan verlopen en stelde mij op mijn gemak. Het was heel gezellig en eigenlijk heb ik niks gemerkt van de behandeling. Ik heb vanavond gelijk een vervolg behandeling ingepland.
H.K.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen heel aardige schoonheidspecialiste!!
H.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer goed
D.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer goed
r.s.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig en vriendelijk ontvangen Erg op mijn gemak gesteld een intense behandeling gehad en nu al erg blij mee Zeker geen spijt van