Zoals altijd een fijne massage. Weer lekker ontspannen en spieren zijn weer los dus we kunnen er weer even tegen.
C.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed erg tevreden
A.A.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn salon en medewerkers. Voelde me op me gemak tijdens waxen. 👌
F.H.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en erg vriendelijk
O.S.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb van Jill een laserbehandeling gehad en dat was heel prettig! Ze is professioneel en stelt je op je gemak. Ik wil al mijn volgende behandelingen bij haar voortzetten.