Kom hier al een tijdje, en krijg vaak complimenten over mijn wenkbrauwen.
Behandeling door Hazal•Wenkbrauwen - threaden
Marion•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super blij.
Heb prachtig haar door deze dames!
Styling door Merve En Hazal•Keratinebehandeling
Yasmin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Twee toppers!!
Styling door Hazal•Kleuren - uitgroei
Senem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn wenkbrauwen. Ik vind het alltijd spannend ze bij een nieuw iemand te laten epileren en wat het resultaat wordt. Ik voelde me erg op mijn gemak en kom ook zeker terug.
Behandeling door Merve En Hazal•Wenkbrauwen - threaden
Rebecca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De dames zijn ontzettend klantvriendelijk en hebben mijn gezicht onthaard en mijn haar uitgroei geverfd en deze hebben ze enorm goed gedaan👍🏼