Fijne, professionele kapsalon, mijn haar is erg mooi geknipt en ze zag goed wat er nodig was om het meer volume te geven. Daarnaast zijn mijn wenkbrauwen ook strak gedaan. Zeker een aanrader!
Behandeling door Hazal•
Vrouwen knippenToon alles…
Sara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
M’n haar is weer super geknipt!!
Styling door Merve En Hazal•Vrouwen knippen
Danielle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met het resultaat!! Daarnaast een hele fijne en gezellige sfeer, ik kom zeker terug :)
Highlights - heel hoofdToon alles…
Els•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
twee toppers met heel veel oog voor de klant en hygiëne en het is er super gezellig .
Behandeling door Hazal•Wimper permanent
Arina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
na 4 haar ben ik nog steeds nooit teleurgesteld vertrokken. Wat hou ik van deze 2 meiden en hun werk!!