Heel blij met mijn wenkbrauwen! Hele fijne en lieve service
Behandeling door Hazal•Henna brows
RR•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always! Lovely shop
Behandeling door Hazal•Wenkbrauwen - threaden
Lara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer super snel en gezellig!
Behandeling door Merve En Hazal•Wenkbrauwen - threaden
Frederique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk en hygiëne perfect
Een hele mooie zaak en staan je altijd goed te woord. Alleen jammer dat je niet kan pinnen dat is een minpuntje maar verder perfect.
Behandeling door Hazal•Wenkbrauwen - threaden
Ingrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De meiden zijn zeer vriendelijk en vakkundig.
Ze luisteren goed naar je wensen en denk mee.
10 met een griffel.