Mijn wenkbrauwen zijn echt supermooi gedaan. Nam er echt uitgebreid de tijd voor om ze perfect te krijgen. Heel vriendelijke mensen. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Hazal•Wenkbrauwen lamineren
Amber•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden over hun vakkundigheid!! Top salon en lieve meiden!!! Ken niemand beter dan deze lieve dames in Den Haag