Altijd weer een prettige ervaring en worden mijn wenkbrauwen netjes bijgewerkt volgens de wensen die ik heb
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Sabrina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn nieuwe roze nagels, en erg gezellig met Michelle gekletst.
Behandeling door Michelle•Gellak manicure
Lize•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige behandeling gekregen van Michelle, ik kom hier zeker terug
Behandeling door Michelle•IPL
Roeland•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne gezichtsbehandeling en massage gehad door Michelle en fijn gesprek ook! Was voor mij de eerste keer bij deze salon dus denk dat ik uitstraalde dat ik t spannend vond. Maar erg goed bevallen en ga mijn nieuwe afspraak alvast maken 🙏
Behandeling door Michelle•Facials / Gezichtsbehandelingen