Prima informatie over de behandeling en uiteindelijk in overleg de behandeling gecanceld. Zeer tevreden, duidelijk en eerlijk informatie
Aanrader
Behandeling door Michelle•IPL
Sylvia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben door Evie geholpen, leuke meid die van aanpakken houdt en weet waar ze het over heeft en uiteraard niet onbelangrijk ben ik enorm blij met het resultaat!
Gellak manicure
Patricia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al een aantal keer bij Beauty Lounge geweest voor Biab en gellack. De meiden die er werken zijn gezellig, heel lief en kundig. Als een nagel onverwachts stuk gaat, wat heel zelden gebeurt is het geen punt om het dezelfde dag te repareren. Ik ben heel tevreden.