ik beveel heel veel mensen aan om naar deze nagelstudio te gaan, omdat ik heel veel complimenten krijg.
Wat heb jij verzorgde nagels, waar doe jij dat?
Behandeling door Demi•Nagelversteviging
Willy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon voor mijn pedicure. Ook prettig dat je hier kan kiezen voor een basis pedicure, soms is het alleen een kwestie van nagels knippen en eelt weghalen en hoef je daarvoor geen uur te zitten
Behandeling door Demi•Pedicure
Anne•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie volle wimpers
Wimperextensions
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed en precies zoals je het wilyt hebben
Behandeling door Annemijn•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Marleen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Blijft altijd een feestje mijn bezoeken aan de salon kom er altijd heel relaxed vandaan!