dit was de tweede keer dat ik hier was op aanraden van mijn dochter, Heel deskundig geholpen op naar een volgende keer,
zo blij met mijn nagels, Op 72e jarige leeftijd nog aan dit beginnen is geweldig, dank jullie voor de fijne behandeling en gezelligheid, dikke xx
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Fenna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel, duidelijk uitleg leuke ideeën en advies.
Blij met mijn prachtige nagels
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Janine•5 maanden geleden
Geverifieerde review
helemaal perfect.
ik ben zeer tevreden
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Willy•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Annemijn is een zorgzame, gedetailleerde, vakkundige, deskundige, getalenteerde
en liefdevolle dame!
Behandeling door Annemijn•Wenkbrauwen - threaden
Saskia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring. Annemijn heeft het prima gedaan! Ik raad het iedereen aan.
Behandeling door Annemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen