ik raad iedereen aan om naar deze beauty salon te gaan
Behandeling door Demi•Nagelversteviging
Willy•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, sinds kort ben ik overgestapt, goede keuze!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Truus•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prima hier, vakkundig, prettige sfeer
Gellak pedicure
Manon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nam de extra moeite om echt álles weg te halen en luisterde goed naar mijn wensen bij vorm van wenkbrauwen.
Behandeling door Annemijn•Vrouwen harsen - gezicht
Manon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een andere behandelaar .Behandeling was veel korter dan op internet aangegeven!Was te laat maar werd toch geholpen.Zeer vriendelijk deskundige en coulant