Ben heel blij met mijn nagels. Door de versteviging breken ze niet af. Het staat mooi en pas na 5 weken moesten ze weer opgevuld worden. Ga er zeker mee door.
Nagelversteviging
Gonny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer prettige en deskundige gel behandeling door Michelle. Prettig mens
Behandeling door Michelle•Gellak pedicure
rachel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super salon, gezellig, ervaren en snel. Wat wil je nog meer?