Hele fijne vibe in de salon. Altijd lekker kletsen en natuurlijk mooie nagels
Behandeling door Annemijn•Nagelversteviging
Lois•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo heerlijk weer mijn nagels weer Nooitmeer ergens anders heen
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Sylora•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prima hier
Gellak manicure
Manon•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst in de salon. Een gezellig huiselijke omgeving en een vriendelijke ontvangst. Michelle is een topper, dus zeker aan te raden om daar een behandeling te reserveren.
Behandeling door Michelle•Facials / Gezichtsbehandelingen