Prettige professionele behandeling in een hele fijne sfeer
Behandeling door Michelle•Permanente make-up (pmu)
Rachel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn voeten zijn er weer fris en fruitig uit. B professioneel behandeld.
Behandeling door Michelle•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jin tenen zien er weer mooi uit👍😁
Gellak pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Ik kom hier al ongeveer een jaar voor mijn wimpers en ben altijd super tevreden. Evie en Michelle zijn echt schatten. Het is altijd een klein feestje om in de salon te zijn.