Het mooi en rustig gevoel gekregen door de vriendelijke ontvangst van de aardige medewerksters. Michelle was echt uitstekend en ook haar aardige collega's.
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Charrel•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne salon en fijne medewerkers. Voor de 2de keer hier geweest en weer met een mooi resultaat de salon verlaten. Medewerkers zijn erg vriendelijk! Kom hier snel weer.
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Ina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne rustige dame. Gezellig praatje maar ze weet ook wanneer het fijn is om even niets te zeggen. Je merkt dat ze er passie voor heeft en goed weet wat bij welke huid past. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en behulpzaam. Luistert goed naar mijn wensen
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Steffy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon is gericht op nagels en beauty. Er is veel tijd besteed aan het netjes afhalen van nagellak en vijlen van teennagels. Weinig tijd aan de voeten en bijvoorbeeld eelt. Dit was niet zoals ik het had verwacht, na afloop had ik nog steeds eeltranden en die heb ik thuis verwijderd.