Super leuke salon met zeer hulpvaardige, vakkundige en gezellige dames. Aanrader!
Behandeling door Annemijn•Nagelversteviging
Elma•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne behandeling bij Annemijn! De gezichtsbehandeling was erg ontspannen en de sfeer was heel relaxt. Ze is professioneel en 'gezellig' in 1. Wat mij betreft de perfecte combinatie!
Behandeling door Annemijn•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Joyce•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
So great to be back! Fabulous treatment as always.