Nagels erg mooi gelakt onder het genot van een kop thee en een leuk gesprek, top!
Behandeling door Michelle•Gellak manicure
Jeannette•9 maanden geleden
Geverifieerde review
prachtige volle wimpers, schone salon. lieve medewerkers ik ben heel tevreden.
Behandeling door Michelle•Wimperextensions
Anoniem •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Demi•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Annemieke•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super mooie volle wimpers weer. Goed geholpen. Altijd aardig.
Behandeling door Michelle•Wimperextensions
Anoniem •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste bezoek in deze zaak, en meteen een goed gevoel. Fijn ontvangst, en Michelle was een gezellige meid om mee te kletsen tussen de bedrijven door😊 Ik kom zeker terug!
Behandeling door Michelle•Permanente make-up (pmu)