Ik word hier altijd heel goed geholpen. Iedereen die er werkt zijn altijd vriendelijk.
Behandeling door Michelle•
Rug-, schouder- en nekmassageToon alles…
Rebecca•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
voor de 2e keer goed gedaan!
Behandeling door Annemijn•Wimper permanent
karien•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel blij met de Gel lak op m’n teennagels. Mooie kleurtjes om uit te kiezen. Ze werken snel en netjes. Even heerlijk ontspannen met een kopje thee of koffie.