Als altijd was ik heel goed geholpen door Michelle. Zij beantwoorde mijn vragen over mijn huid en gaf advies.
Behandeling door Michelle•
PedicureToon alles…
Rosemary•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel aardig en gastvrij. Je voelt je snel op je gemak. Vakkundig behandeld!
Behandeling door Michelle•Vrouwen harsen - benen
Petra•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect
Behandeling door Michelle•Gellak manicure
Willy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze heeft het netjes behandeld. Had namelijk last van mijn eelt onder mijn voet gelokaliseerd onder mijn tenen, die heeft ze goed even deels weggewerkt en ervaar geen pijn meer met hakken lopen. Was mijn eerste keer pedicure, dus ben zeer zeker blij.