Voeten zijn niet helemaal zacht helaas. Handen wel heel netjes gelakt met gellac, blij mee :)
Behandeling door Michelle•
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Al eerder geweest, maar nu ook in de mooie, nieuwe salon. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Goede adviezen en prachtig eindresultaat!
Behandeling door Michelle•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage was super! Michelle heeft mijn nek en rug goed losgemaakt! Zeker voor herhaling vatbaar!🙏🏻
Behandeling door Michelle•Ontspanningsmassage
Mart•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanwege een aankomende verhuizing naar Hilversum vanuit het buitenland was ik op zoek naar een nieuw adres om mijn nagels te laten verzorgen. Ben niet snel tevreden, maar was direct onder de indruk van het eindresultaat.
Gellak manicure
Suzannah•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooie nagels super geholpen door Evie snel en weer top 👍