Ik heb weer heerlijke zachte voeten. Goede ambiance en sfeer in de salon.
Behandeling door Michelle•Pedicure
Anoniem •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good!
Behandeling door Annemijn•Wimper permanent
Donna•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super blij, goed advies gehad en weer mooie volle wimpers
Behandeling door Michelle•Wimperextensions
Anoniem •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I always have a great experience, I love this place, it makes me feel right at home! And this time I also got to practice some Dutch, thank you for your patience, very appreciated 🙏