Michelle is deskundig en vriendelijk! Ik voel mij echt op mijn gemak in haar salon! Alles weer op en top verzorgd, nagels, gezicht! iedere keer weer een heerlijke ervaring!
Behandeling door Michelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Heleen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Dik tevreden met mijn geëpileerde wenkbrauwen, dankjewel Michelle! ;)
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Karen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Michelle altijd weer blij met mijn volle wimpers. altijd mooi
Behandeling door Michelle•Wimperextensions
Anoniem •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Always nice service and atmosphere
Behandeling door Michelle•Gellak manicure
Crisa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Michelle is EN heel erg goed in haar vak EN een bijzonder fijn mens om bij in de stoel te zitten. Ze doet de beste BIAB van het land (mooi dun) en is altijd even precies en zorgvuldig.