super fijn , ga nu al een tijdje voor gel nagels en blijven super lang mee
Behandeling door X•Nagelverlengingen
Shiezz•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geholpen en lieve meiden die er werken!
Behandeling door A•Pedicure
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geholpen en lieve meiden die er werken!
Behandeling door S•Nagelversteviging
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al jaren elke 3 weken. Altijd goede service en kwaliteit.
Behandeling door Ch•
PedicureToon alles…
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Pedi was prima, mani niet zo best - begon m'n nagels te vijlen zonder te vragen welke vorm en toen ik aangaf dat ik ze niet recht wilde kreeg ik te horen dat zij het niet zou afmaken en ik op een iemand anders moest wachten omdat het moeilijk was..