Kom hier al jaren! De eigenaar is echt een lieve man en support hem graag #supportyourlocals
Behandeling door L•Pedicure
Caramea•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hh
Behandeling door X•Gellak manicure
Alba•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure met biab en french. Ze adviseerde welke kleur zou passen bij mn huid. Ik wilde een natuutt erg lijke uitstraling, dat is gelukt. Ze nam tijd ervoor om het netjes te doen. Het resultaat is prachtig, ben super tevreden.
Behandeling door Yang•Manicure
Sarita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top ervaring!
Behandeling door L•Pedicure
Nora•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, al werd er wel wat langer geschuurd op een plekje wat een beetje pijnlijk werd. Blij met het resultaat!