De pedi met gellack is altijd goed bij Minie, ze werken gedetailleerd en professioneel. Fijne sfeer, ik kom er al jaren en ben nog nooit ontevreden geweest!
Behandeling door L•Pedicure
Diane•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak gaat altijd snel en mijn nagels zien er altijd goed uit