Gellak behandeling ging goed! Ik ben heel tevreden met het resultaat maar hygiënenormen moeten strenger worden gehandhaafd! Vuile werktafels, met acryl/gelpoeder van de vorige klant en UV-lampen bevuild met nagellak. Hetzelfde materiaal delen met verschillende klanten, dat lijkt mij niet gepast.
De dames zijn beleefd.
Het moet mogelijk zijn om met pin te betalen!
Behandeling door N•Gellak pedicure
I.•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen, advies op maat bij problemen.
Behandeling door X•Nagelversteviging
Els•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great and very reasonably priced
PedicureToon alles…
eman•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je krijgt hier altijd waar voor je geld. Personeel is vriendelijk en professioneel.