Wanneer je hier boekt moet je er rekening mee houden dat je 9 van de 10 niet tijdig wordt geholpen - afhankelijk van het tijdstip waarop je een afspraak hebt.
De medewerkers zijn op zich vriendelijk en met sommigen kun je een praatje maken als er geen taalbarrière is. Houd er rekening mee dat het geen gezellige salon is. Het is er betaalbaar.
Kwaliteit van je pedicure of manicure verschilt per medewerker. Ik ben meestal meer tevreden over mijn manicures met nagellak of biab dan de pedicures.
PedicureToon alles…
Marilyn•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
My nails were done well. Yuun took her time to do it to my liking, which I appreciated. Hygiene wise, it’s also nice to see that there’s more attention for hygiene in between customers. Overall, a good experience.
Behandeling door A•Nagelversteviging
Alex•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good Service
Behandeling door Yang•Wenkbrauwen - threaden
SM•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag bij minnie, omdat ze altijd wel plek hebben en mooi werk afleveren. De sfeer is echter niet per se super.