Super leuke meiden, mag een opfrisser gebruiken maar de spa pedicure was weer super fijn.
Behandeling door N•Pedicure
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij met Siqi
Behandeling door S•Pedicure
Fatma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas was mijn afspraak zonder mijn medeweten een dag vervroegd,! Toen ik me meldde op de dag van mijn geplande afspraak was ik niet bekend. Ik stond niet in de agenda.
Gelukkig werd ik toch geholpen.
Ik vond het al met al erg vervelend.
Behandeling door Yang•Gellak manicure
Ineke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon waar ik al jaren kom
Behandeling door S•Nagelversteviging
Ayse•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een afspraak bij W - spa pedicure zonder extra - ingepland. Mijn behandeling is vlot en naar wens verlopen. Ik raad het oprecht aan!