Heerlijke massage gehad. Ontspannend, netjes. Lieve dame. Neemt de tijd voor je. Vraagt naar de klachten en verhelpt het. Zeker weer terug. Bedankt voor alles.
Behandeling door Ch•Ontspanningsmassage
Lilian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd heel tevreden met de gellak of BIAB bij Minie!
Behandeling door X•Nagelversteviging
Paulien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd snel en top
Behandeling door S•Nagelversteviging
Annabel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben er superblij me. Ik ga hier wel vaker heen voor me nagels en pedicure. Me nagels zijn een stuk steviger en de Bianca laat in geen enkel geval los en scheurt me nagel ook niet.
Behandeling door Ch•Nagelversteviging
Katy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd naar Minie om mijn manicure en pedicure te doen (gellak) en het blijft altijd goed.