ik kwam een kwartier voor mijn afspraak binnen en mocht plaats nemen in de wachtruimte. na een kwartier werd ik geroepen en werd ik geholpen door een meisje die heel aardig was en grondig werkte. ze vroeg na elke stap of ik tevreden was en of ze iets moest veranderen, wat ik erg op prijs stelde. uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Behandeling door W•Nagelversteviging
J•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren maar het is heel afhankelijk van wie de behandeling doet, hoe het resultaat is. Ook is de hygiëne de afgelopen jaren verslechterd. Ik durf mijn blote voeten niet op de grond te zetten na de behandeling.
Behandeling door A•Pedicure
Kw•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima schoonheidsspecialiste!!
Behandeling door Yang•Facials / Gezichtsbehandelingen
Remke•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Door dat het haastig is gedaan heb ik een afdruk van der handschoen op mijn nagellak tijdens het lakken
Behandeling door N•Gellak pedicure
Sanders•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke stevige massage. Ik kom altijd volledig ontspannen van de tafel af