De salon is bij Margriet thuis, even wennen, portiek in en dan bovenste verdieping
Haar salon ziet er keurig en schoon uit!
Ik kreeg goed advies en mijn nagels heeft ze mooi en goed gelakt.
Edith•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
M.C.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima service, vriendelijke benadering
E.H.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer en blij met het eindresultaat!!
Kleine tip: een kopje thee of een glaasje water was wel fijn geweest☺️
Andrea•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een vakkundige nagelspecialiste die zelfs van mijn ietwat afgekloven vingers keurig toonbare handen heeft gemaakt. Tips meegekregen om iets zuiniger met mezelf om te gaan!