Margriet is zeer ervaren en werkt nauwkeurig. Haar salon is schoon, professioneel en is makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeerplaats. Daarnaast is het ook nog gezellig.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Kunstnagels opvullen
Katinka•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer profecionnel
Behandeling door Margriet Zuidinga•Nagelversteviging
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig er wordt goed naar je wensen geluisterd en je nagels wordt altijd profesioneel gedaan je voelt je weer helemaal happy als jd geweest bent
Behandeling door Margriet Zuidinga•Kunstnagels opvullen
Claudia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor versteviging en gellak, ben je bij Margriet aan juist adres.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Nagelversteviging
Aysel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden!
Behandeling door Margriet Zuidinga•Nagelversteviging