Super goede behandeling
Vriendelijk gezellig en vakkundig!
Echt een ‘geluk’ momentje voor jezelf!
Heb gelijk weer volgende afspraak gemaakt!
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Cindy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
IK ben altijd tevreden over mijn nagels!
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Mary•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie nagels. Vriendelijke vrouw. Ze weet waar ze mee bezig is heeft verstand van zake. Kan er weer 3a 4 wk tegen
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure
Marianne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal happy met m’n nieuwe set 😀
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Mellanie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kwaliteit en prima service! Blijft altijd mooi, echt waar voor je geld. Zeer professioneel. Niet verder zoeken of denken of twijfelen, gewoon naar Margriet gaan!