Margiet is een zeer ervaren Nagelstyliste! En een leuk mens.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure
Katinka•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de versteviging gedaan met gellak. Ik ben er heel tevreden over. Mijn nagels kunnen zeker 3 weken mee. Margriet houdt rekening met de hygiëne maatregelen.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Aysel•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Lekker geëxperimenteerd met poeder op de nagels in plaats van acryl.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Joke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Verwen jezelf hier met mooie nagels. Nagelstyliste Margriet is heel vriendelijk en gezellig!
Ik kijk alweer uit naar de volgende treatment.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Leonie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kwaliteit
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure