Ik heb onlangs gelnagels laten zetten en ben helemaal verliefd op het resultaat! De nagelstyliste was professioneel, vriendelijk en nam echt de tijd om alles tot in de puntjes perfect te doe.
Gelnagels
Natasha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Margriet is erg aardig en professioneel in haar vak. Ik kom nu een jaar bij haar en ben nog steeds super tevreden. Het is altijd gezellig en ga altijd met mooie nagels naar huis.
Phebe•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Margriet is zeer professioneel en kundig. Blij met het resultaat.
Ingrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakkundige en vriendelijke nagelstyliste!
Richard•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer prachtige nagels en gezellig gekletst.