Ben zeer tevreden over de afspraak,behandeling en het resultaat.
Kom graag terug over drie weken.
Riet•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Na veel heen en weer geapp een afspraak gemaakt. Margriet is erg vriendelijk en neemt de tijd, heel fijn! Daarnaast is ze ook erg kundig wn professioneel. Dikke aanwinst voor Haren 🩷
Karlijn•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel blij met mijn power gel nagels. Heel netjes gedaan.