mijn nagels zijn weer mooi gedaan door Naomi. Erg blij met haar.
Behandeling door Naomi 🇬🇧•Kunstnagels opvullen
Denise•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede service deskundig hygiënisch!
Behandeling door Silvia•Gelnagels
Debby•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super geholpen topper
Behandeling door Silvia•Gelnagels
Jeannette•5 maanden geleden
Geverifieerde review
ze was 15 minuten te laat zonder reden medewerkers hebben haar wel een bericht gestuurd geen reactie. geen drinken aangeboden gekregen. Andere wel. Nagels zijn niet allemaal gelijk gevijld
Gellak manicure
Esther•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was heel tevreden en ga zeker weer terug naar de salon