Wordt altijd goed en netjes geholpen. Ga altijd blij de deur uit :)
Behandeling door Naomi 🇬🇧•Nagelversteviging
Sil•5 maanden geleden
Geverifieerde review
top! weer mooi Valentijns kleurtje uitgezocht èn een lekkere Matcha op.
Behandeling door Silvia•Gelnagels
Michelle•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Allemaal toppers!
Behandeling door Silvia•
WimperextensionsToon alles…
Pui•5 maanden geleden
Geverifieerde review
GOED
Behandeling door Naomi 🇬🇧•Gelnagels
Edseline•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Lief en keurig geholpen, echter, 41!!! Euro voor een pedicure behandeling zonder dat er eelt verwijderd wordt. En ook de nagels zeer slecht geknipt. Eens maar nooit meer.