Mia is fantastisch, ze weet wat ze doet en mijn wimpers blijven ruim drie weken mooi
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Jennifer•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles is prima!
GelnagelsToon alles…
Negin•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super salon
Behandeling door Silvia•Nagelversteviging
Laura•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Pedicure voor ingegroeide teennagels. Heel voorzichtig. Professionele begeleiding; ook voor thuis. Handen goed verzorgd met Biab rood. Ik hou van rood.
PedicureToon alles…
Frieda•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Oude biab werd keurig eraf gehaald, nagels werden korter gefeild. De Biab werd ook heel goed aangebracht door een zeer vriendelijke medewerker.
Ik had mijn oude biab set bijna 8 weken zonder nagelscheurtjes behouden.