ik ga zoals altijd weer tevreden weg bij de salon..
Behandeling door Mia•
WimperextensionsToon alles…
Marjolijn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling gehad, kom hier al jaren omdat ik zo tevreden ben. Zeker een aanrader!
Pedicure
Maxime•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen door Kim. Erg tevreden.
Vaste klant geworden.
Gellak pedicure
Jenny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne geholpen kreeg advies en tips heb hierna gelijk een volgende afspraak geboekt. voor gellak was het vol maar een uur later was er plek. even boodschappen doen en wat eten ben ik terug gegaan voor de gellak. solvia heeft mij fijn geholpen
Behandeling door Silvia•Pedicure
Jaleesa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Silvia is altijd zo lief en vriendelijk en kundig. ik ga altijd blij de salon weer uit