Lashes lookin nice again as always. Mia is also nice to chat with so it feels like you’re done in an instant :-)
Behandeling door Mia•Wimperextensions
Wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden zowel met de manicure als de pedicure.
Fijne hulp hoor met het kiezen van de juiste kleur nagellak ☺️
PedicureToon alles…
Jessica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en top geholpen, as always
Behandeling door Mia•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Isabella•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd blij met Mila ze weet wat ze doet en is ook heel professioneel. Ik wou iets anders en ze heeft het fantastisch opgelost. Mijn wimpers blijven zeker tot bijna drie en een half weken goed zitten als ik zelf niet eraan zit ;)