Denise is ontzettend lief en gastvrij. Na een klein uurtje gezellig in der stoel hebben gelegen zag ik in de spiegel prachtige wimpers. Super blij!!
Behandeling door Denise•Wimperextensions
Judith•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie salon en zeer deskundige behandeling!
Behandeling door Denise•Micro Needling
Julia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Dank je wel lieve Denise voor de prachtige wimpers. Heel fijn wakker te worden en niks meer te hoeven doen.
Behandeling door Denise•Wimperextensions
Pauline•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb al een keer wimpers gedaan, maar nu voor het eerst bij Denise. Ze werkt snel, het is gezellig en de wimpers zien er prachtig uit. Zelfs mijn man vond ze mooi!