Ik was deze keer voor een bindweefselmassage bij Beyouty by Denise. Al na 1 behandeling voel ik duidelijk verschil ik ben benieuwd naar het resultaat van de kuur. Summer legs are coming!!!
Simone•ongeveer 5 jaar geleden
Ik ben al jaren een trouwe klant bij Denise. Ze zet echt de meest prachtige wimpers, maar ook voor facials ben je bij haar aan het juiste adres :) sinds kort ben ik gestart met een bindweefselmassage kuur voor de cellulite op mijn benen en het resultaat mag er zijn! Deze zomer zonder “putjes” over het strand flaneren! Aanrader dus :)
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Ik had een huid met veel onzuiverheden en na een aantal behandelingen bij Denise was me huid zo zacht en glad ik ben helemaal happy:-)
Diana•ongeveer 5 jaar geleden
Denise is echt fantastisch!
Ze stelt je gelijk op je gemak, luisterd goed naar jouw wensen en geeft goed onderbouwd advies!
Ook haar one by one wimper extensions zijn echt een aanrader! Zo vaak de vraag gekregen of het mijn eigen wimpers waren, zo goed/ mooi en natuurlijk gedaan! Echt super!
Tijdens de behandelingen is ze echt gefocust op jou, lekker kletsen en ze leverd altijd een super fijn resultaat.
Sinds ik naar Denise ga, ben ik niet meer ergens anders geweest!
Topper dus!
Wencke•ongeveer 5 jaar geleden
Fijne schone salon met een eigenaresse die goed weet wat ze doet en het beste voor heeft met haar klanten. Of je komt voor nieuwe wimpers, een gezichtsbehandeling of een bindweefsels massage, Denise zorgt dat je met het juiste resultaat naar buiten gaat. En daarbij is het ook gewoon een leuke gezellige meid waar je je meteen op je gemak voelt! Een echte aanrader wat mij betreft!