Een goede schoonheidsspecialiste stelt je op t gemak en doet het super goed ook de salon is schoon en rustgevend heel fijn om daar te zijn raad m zeker aan 😊
Behandeling door Janine
Katinka•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Janine. Erg attente en leuke vrouw!
Behandeling door Janine
Annie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten , echt even lekker zelf in de watten gelegd gevoeld. Prettig rustig behandeld, professioneel. Toppie
Behandeling door Janine
Truus•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima verzorgd!
Behandeling door Janine
phyllis•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat Janine ook doet, het is altijd goed. Een behandeling bij Janine is een kadootje aan mezelf.