Hele fijne salon vriendelijke medewerkers, zeer professioneel en gezellig 😍
Behandeling door Jenthe•Pedicure
simona•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de laserbehandeling.
Resultaat is al goed zichtbaar na een paar keer laseren.
Behandeling door Willemijn•Laserontharen
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas niet het gewenste resultaat gekregen. Teruggegaan en nog steeds geen mooie teen nagels. Ik zou nog een bericht ontvangen, maar helaas niks vernomen.